Головна Новини Найважливіші новини 5 важливих змін у новому регламенті, про які треба знати
5 важливих змін у новому регламенті, про які треба знати Друк
Понеділок, 22 квітня 2019, 11:44

 

З 26 квітня розпочне діяти новий регламент, завдяки якому ще більше бізнес-процесів буде спрощено. Багато процедур вже переведені в електронний формат через Кабінет клієнта.

Новий регламент був затверджений Правлінням 03.04.19 року згідно з внесенням змін до законодавства та необхідністю приведення внутрішніх документів у відповідність.

 

Що нового

Одна зі змін стосується номінального утримувача. Технічно ми створили можливість працювати з інститутом номінального утримувача. Хоча наразі в Україні його поки що немає.

Також викладено в новій редакції можливість повернення інвесторам коштів через депозитарну систему, якщо не відбувся випуск. Це захищає інвестиції в статутний капітал АТ.

 

Що спростили

Ще одна важлива зміна в регламенті - скорочено список необхідної інформації у запиті, який направляє ДУ засобами СОІ для введення іноземного цінного паперу в базу даних цінних паперів Депозитарію. Згідно нового регламенту тепер цей список складається з 6 пунктів замість 12.

Окрім того, новостворені підприємства можуть не подавати офіційну довідку з банку про відкриття поточного рахунку. Тепер це відповідальність клієнта – подавати  в Національний депозитарій актуальну інформацію щодо реквізитів рахунку.

Також більш не треба подавати копію свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів, засвідчену нотаріально, яка містилася в Додатку 2.

В новому Регламенті передбачено можливість подання картки підписів на різних розпорядників окремо. А кількість додатків зменшено: додаток №9 наразі є у електронному вигляді.  А в додаток №10 додали інформацію для фондів. Тож документів стене ще менше.