Home Newsroom Important З 30.09.2019р. припинення роботи системи електронного документообігу «Тритон»
З 30.09.2019р. припинення роботи системи електронного документообігу «Тритон» Print
Thursday, 19 September 2019 16:42

 

Шановні клієнти!

Нагадуємо, що 11.09.2019 року Правлінням ПАТ «НДУ» було прийняте Рішення щодо виведення з промислової експлуатації для провадження професійної діяльності на фондовому ринку програмного забезпечення Програмний продукт депозитарного обліку (ППДО) з дня введення в промислову експлуатацію програмного забезпечення DEPEND та HUBBLE.

Звертаємо Вашу увагу, що з 30 вересня 2019 року система електронного документообігу «Тритон», яка є складовою ППДО, припинить свою роботу.

Щодо розпоряджень, наданих до Центрального депозитарію засобами системи електронного документообігу «Тритон»:

  1. для отримання реєстрів/переліків/довідок, сформованих на підставі реєстрів, з датою обліку після 26 вересня 2019 року емітентам та депозитарним установам, уповноваженим на отримання реєстрів, необхідно повторно через веб-сервіс «Кабінет клієнта» надати відповідні розпорядження на складання реєстру
  2. розпорядження на виконання облікових та інформаційних операцій, які станом на кінець 26 вересня 2019 року не виконані Центральним депозитарієм, необхідно повторно надати через веб-сервіс «Кабінет клієнта».

Інформацію щодо підключення до веб-сервісу можна отримати на сайті «Кабінет клієнта» та за тел. (044)591-04-32.

Для користування веб-сервісом «Кабінет клієнта» обов’язково потрібно отримати засоби електронного цифрового підпису від Центру сертифікації ключів Публічного акціонерного товариства «Національний депозитарій України».