Головна Новини Найважливіші новини НДУ удосконалює свою взаємодію з клієнтами
НДУ удосконалює свою взаємодію з клієнтами Друк
Четвер, 28 травня 2020, 14:37

 

Щороку Центральний депозитарій (далі - ЦД) проводить опитування серед клієнтів з приводу якості обслуговування для виявлення напрямів удосконалення та побажань щодо модернізації послуг та способів взаємодії з ЦД. За результатами цьогорічного опитування значну увагу з боку клієнтів було приділено важливості існування якомога більшої кількості каналів зв’язку зі спеціалістами ЦД.

 

 

 

Зручність та автоматизація взаємодії з клієнтами один з найважливіших напрямків в роботі Центрального депозитарію. Тому, дослухаючись до побажань клієнтів, ще на початку травня Центральний депозитарій запровадив новий сервіс зовнішньої підтримки клієнтів - HelpDesk, що забезпечує швидку фіксацію звернень та оперативне надання відповіді спеціалістами ЦД. Вже за три тижні роботи сервісу спеціалістами ЦД було вирішено більше, ніж 200 запитів від клієнтів.

Які саме переваги має нова система підтримки клієнтів HelpDesk?

Зменшення часу реагування на клієнтські запити. HelpDesk дозволяє систематизувати та розподіляти всі звернення клієнтів. Спеціалісти ЦД перебувають на прямому зв'язку з клієнтами та своєчасно реагують на всі питання або пропозиції.

Клієнти звертаються будь-яким зручним способом. Як і раніше, за будь-яких питань клієнти мають змогу звертатися до ЦД за вже звичними e-mail адресами підтримки або на централізований e-mail - helpdesk@csd.ua.

Клієнти швидше отримують рішення своєї проблеми. Всі отриманні запити від клієнтів розподіляються  до відповідного підрозділу, що забезпечує швидке надходження на опрацювання спеціалістом ЦД.

Запровадження сервісу HelpDesk допоможе підвищити ефективність роботи зі зверненнями клієнтів, дозволить забезпечити якісний розподіл листів-запитів необхідному спеціалісту ЦД. Заявці клієнта буде присвоєно  номер та призначений виконавець, який допоможе вирішити його питання.  Для нас це є додатковий спосіб отримати зворотній зв'язок від клієнтів, зрозуміти наскільки вони задоволенні нашими послугами та що саме потрібно покращити чи змінити”, - зазначає Ольга Бажинова, начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ “НДУ”.

Наразі, Центральним депозитарієм проводиться тестування сервісу та активно приймаються коментарі та відгуки від клієнтів щодо його роботи.

За додатковою інформацією звертатися: pr@csd.ua

 

Довідка

Національний депозитарій України створений відповідно до Закону України «Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні» для забезпечення функціонування єдиної системи депозитарного обліку. Договір про заснування Національного депозитарію України підписано ДКЦПФР та НБУ 18 грудня 1998 року. Державна реєстрація відбулася 17 травня 1999 року. Структура власності ПАТ «НДУ» (станом на ІІ квартал 2017 року): 25% акцій належить державі (управління здійснює НКЦПФР), 25% - належать НБУ, 24,99% - Ощадбанку, майже 11% - КНПФ НБУ, 9,99% - Укрексімбанку, менше 5% акцій – іншим власникам.

12 жовтня 2013 року набрав чинності Закон України «Про депозитарну систему України» (далі – Закон), згідно з яким ПАТ «НДУ» набуває статусу Центрального депозитарію з дня реєстрації НКЦПФР в установленому порядку Правил Центрального депозитарію (рішення НКЦПФР від 01.10.2013 №2092).

Центральний депозитарій веде депозитарний облік усіх емісійних цінних паперів, крім тих, облік яких веде Національний банк України відповідно до компетенції, визначеної Законом.