Верифікація у режимі відеотрансляції! |
![]() |
Понеділок, 28 березня 2022, 15:45 |
Шановні клієнти, у зв`язку з поточною ситуацією на території нашої держави, верифікацію розпорядників рахунків у цінних паперах Центральний депозитарій проводить у режимі відеотрансляції.
Важливо! Для проведення верифікації у режимі відеотрансляції, будь ласка, заздалегідь узгодьте час її проведення із фахівцями Центрального депозитарію шляхом направлення запиту на електронну адресу helpdesk@csd.ua.
!Перед початком подання запиту, будь ласка, ознайомтесь з вимогами! Вимоги до відеозображення ● Представник клієнта повинен обрати пристрій (смартфон або ноутбук), шляхом використання якого буде здійснюватися процес верифікації особи. ● До початку проведення сеансу відеозв’язку переконайтеся, що дозволено використовувати камеру і мікрофон. ● Під час проведення відеоверифікації представник клієнта повинен знаходитися в досить освітленому приміщенні. ● Повинні бути чітко видні обличчя та плечі представника клієнта. Обличчя представника клієнта повинно бути повністю відкрито, не допускається носіння сонцезахисних окулярів чи інших аксесуарів, що закривають обличчя, а також потрапляння тіні або бліків світла на обличчя представника клієнта. ● Відеоверифікація повинна здійснюватися у режимі реального часу та не перериватись. У разі переривання з будь-яких причин відеоверифікація повинна бути здійснена повторно в повному обсязі. ● Відеоверифікація відбувається за допомогою підключення до мережі Internet. Для проведення відеоверифікації не бажано використовувати стільниковий зв’язок, надайте перевагу стаціонарному або WiFi підключенню до мережі. Визнання верифікації представника клієнта не є успішним в наступних випадках: ● Ненадання представником клієнта необхідних документів чи відомостей або умисного подання неправдивих відомостей; ● інформація, надана представником клієнта, не може бути перевірена або результати перевірки негативні; ● наявності сумнівів щодо чинності (дійсності) ідентифікаційного документа особи; ● якщо якість фото, відео та аудіо не відповідає вимогам законодавства та внутрішнім документам Центрального депозитарію; ● якщо представник клієнта під час проведення верифікації за допомогою відеозв’язку використовує допомогу третьої особи; ● наявності ознак того, що на представника клієнта чиниться вплив з боку третьої особи. За додатковою консультацією ви можете звернутися на e-mail helpdesk@csd.ua |