Головна ЦСК/Ключі КЕП Питання, що найчастіше виникають
ЦСК / Ключі КЕП

1. Як отримати ключ КЕП вперше?

Вам необхідно виконати наступний перелік дій:

  1. Ознайомитись та підготувати всі необхідні документи згідно переліку документів
  2. Оплатити рахунок-фактуру;
  3. Перевірити оплату за електронно довірчі послуги КЕП за допомогою веб-форми (не раніше, ніж через 1-3 банківські дні).  
  4. Записатись в електронну чергу відвідування ЦСК;  
  5. Приїхати самостійно або довіреній особі до ЦСК за адресою: м. Київ, вул. Тропініна, 5-В на обрану дату та час згідно запису у електронній черзі ЦСК.  
  6. З собою необхідно мати документи згідно переліку документів; 
  7. Взяти USB flash накопичувач (для запису ключів ЕЦП).  
Порада: Тримайте копію ключа КЕП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку технічних несправностей на ПК користувача\власника КЕП, ви матимате копію ключів КЕП.
2. Інструкція оформлення Заяви про приєднання до умов договору та акту
3. Заповнення особистих даних в Заяві про приєднання до умов договору для нерезидентів

Якщо майбутній користувач/власник КЕП є громадянином іншої країни (нерезидентом), у полі “Особисті дані особи” вводяться дані з посвідки на тимчасове/постійне проживання. Якщо у посвідці відсутнє поле по-батькові, в Заяві в цьому полі потрібно ввести символ “-” (див. мал. 9).

9

4. Які обовязкові пункти необхідно вказати в Заяві про приєднання до умов договору, щоб отримати ключі КЕП для роботи в Кабінеті клієнта?

При заповненні Заяви про приєднання до умов договору  зверніть увагу на розділ “Сфера використання сертифікатів”. В Заяві необхідно обрати: “Кваліфікований електронний підпис, неспростовність, шифрування” та “Електронна печатка”.

Якщо у товариства вже є електронна печатка та термін дії ще не закінчився, достатньо при заповненні Заяви про приєднання до умов договору обрати тільки  “Кваліфікований електронний підпис, неспростовність, шифрування”.

4

5. Що необхідно зробити у разі зміни користувача/власника ключів КЕП?
Наприклад, керівник звільняється та на цю посаду обрано нового керівника. У разі зміни користувача/власника ключів КЕП, Вам необхідно заповнити Заяву про приєднання до умов договору та виконати перелік дій, описаний у питанні №1. Якщо термін дії печатки, що отримується на юридичну особу, не закінчився і є доступ до печатки, то юридична особа має можливість не змінювати її. В такому випадку необхідно заповнити Заяву про приєднання до умов договору, обравши тільки підпис. З метою недопущення подання звітності або підписання в електронному вигляді офіційних документів від імені особи, що звільнилась, радимо заповнити Заяву на зміну статусу сертифікату та скасувати ключ КЕП підпису користувача та печатки – у разі необхідності.    
6. Що таке віддалена генерація ключа КЕП? Які генерації ключа КЕП можуть проводитись віддалено?

Віддалена генерація - не потребує присутності користувача/власника  КЕП  чи його довіреної особи в приміщенні ЦСК ПАТ «НДУ».  Вона проводиться з персонального комп'ютера користувача, на якому встановлено програмне забезпечення ЦСК ПАТ «НДУ». Віддалену генерацію можуть здійснювати користувачі/власники КЕП, які отримали ключі в ЦСК ПАТ “НДУ”, та за умови, що користувач/власник не змінював місце роботи.

Віддалена генерація проводиться у випадку:

  • Повторного отримання ключів КЕП.
  • Зміни посади, прізвища користувача/власника КЕП.
  • Втрати доступу до ключів КЕП.
  • Зміни найменування або місцезнаходження юридичної особи.
7. Який перелік документів необхідно надіслати для віддаленої генерації ключа КЕП?

Ознайомтесь, при яких умовах можливо скористатися віддаленою генерацією у питанні №6.

Перелік документів:

  1. Заповнити та сформувати Заяву про приєднання до умов договору, роздрукувати, підписати Заяву та відповідні до Заяви акти про отримання послуг ЦСК ПАТ «НДУ» (закріплені підписом керівника та печаткою юридичної особи у разі її використання).
  2. Оплатити рахунок-фактуру. Увага! Послуги ЦСК ПАТ “НДУ” надаються за умови попередньої оплати. Ви маєте можливість перевірити оплату через 1-3 банківські дні за допомогою веб-форми
  3. У випадку, якщо термін дії поточних ключів КЕП більше, ніж 30 діб, згідно чинного законодавства Вам НЕОБХІДНО додатково сформувати та надати до ЦСК НДУ оригінал Заяви про зміну статусу сертифікату за вказаними ключами КЕП.
  4. Відправити оригінал Заяви та два примірники актів (акти про отримання послуг ЦСК ПАТ «НДУ» формуються разом із Заявою) за адресою (м. Київ, вул. Тропініна, 7-Г).

Після відправлення оригіналу Заяви про приєднання до умов договору Ви маєте можливість перевірити її статус за допомогою веб-форми.

8. Як генерувати ключі КЕП віддалено?

Увага! Це можливе лише у випадку, якщо користувач вже отримував ключі КЕП, та планує повторно отримати ключі КЕП, чи змінює свої дані (див. питання №6), що надавалися минулого разу.

Інформація щодо переліку документів для віддаленої генерації викладена у питанні №7.

  • Ви маєте можливість перевірити статус Заяви на отримання електронно довірчих послуг КЕП в режимі онлайн за допомогою веб-форми. Якщо отримано відповідь, що заява опрацьована, скористайтесь PDF-інструкцією або відеоінструкцією з віддаленої генерації

Порада: Тримайте копію ключа КЕП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку технічних несправностей на ПК користувача\власника КЕП, ви матимете копію ключів КЕП.

Увага! Для входу в особистий кабінет, вам необхідно мати логін та пароль до власного облікового запису. Ця інформація отримувалась в ЦСК ПАТ «НДУ» при першій генерації та повинна знаходитись на картці «Персональні дані клієнта». Що робити якщо ви втратили або забули пароль, дивіться питання №18.

9. Як користувач/власник КЕП дізнається, чи отримали ЦСК ПАТ «НДУ» документи?
  • Ви маєте можливість перевірити статус Заяви на отримання електронно довірчих послуг КЕП в режимі онлайн за допомогою веб-форми.
10. Повторне отримання ключів КЕП в приміщенні ЦСК ПАТ «НДУ»

Вам необхідно виконати наступний перелік дій:

1. Мати при собі картку "Персональні дані клієнта" чи дані з картки (отримувалась та заповнювалась при першій генерації в приміщенні ЦСК ПАТ «НДУ»).

У випадку, якщо картку втрачено, необхідно заповнити, підписати Заяву на зміну паролю доступу (приклад заповнення) та сплатити рахунок-фактуру. Послуга надається на платній основі (див. Тарифи).

Зверніть увагу! Для отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт щодо зміни паролю доступу, надішліть лист на csk@csd.ua. В темі листа зазначте: “Зміна паролю доступу”, а в тексті – Код ЄДРПОУ та ПІБ підписанта, для якого потрібно змінити пароль.

2. Заповнити Заяву на зміну статусу сертифікату (у випадку, якщо термін дії поточних ключів КЕП більше, ніж 30 діб).

3. Взяти USB flash накопичувач (для запису ключів КЕП).

4. Обов'язково виконати дії, які вказані в питанні №1.

1. Мати при собі картку "Персональні дані клієнта" чи дані з картки (отримувалась та заповнювалась при першій генерації в приміщенні АЦСК ПАТ «НДУ»).

У випадку, якщо картку втрачено, необхідно заповнити, підписати Заяву на зміну паролю доступу (приклад заповнення) та сплатити рахунок-фактуру. Послуга надається на платній основі (див. Тарифи).

Зверніть увагу! Для отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт щодо зміни паролю доступу, надішліть лист на csk@csd.ua. В темі листа зазначте: “Зміна паролю доступу”, а в тексті – Код ЄДРПОУ та ПІБ підписанта, для якого потрібно змінити пароль.

11. Що робити, якщо Заява про приєднання до умов договору була сформована з помилкою?

Для отримання електронно довірчих послуг КЕП необхідно виконати наступні дії:

1. Повторно сформувати Заяву про приєднання до умов договору;

2. Ігноруйте рахунок-фактуру та Акти, які будуть автоматично сформовані разом з новою Заявою (сплачений рахунок-фактура та заповнені Акти, які були надіслані з помилковою Заявою, будуть дійсні з новою Заявою);

3. Підпишіть Заяву, засвідчіть печаткою (у разі її використання) та надішліть оригінал до ПАТ “НДУ” м. Київ, вул. Тропініна, 7-Г.

12. Які технічні вимоги до програмно технічного комплексу ЦСК ПАТ “НДУ”?

Операційні системи Windows /7/8/8.1./10

13. Як підключити ключі КЕП, які були отримані в приміщенні ЦСК ПАТ “НДУ”?

Встановити програмне забезпечення ЦСК ПАТ “НДУ”, якщо воно ще не встановлено, дивіться питання №13 розділу "Кабінет клієнта".

Скопіювати папку із файлами, які були отримані в приміщенні ЦСК ПАТ “НДУ” на ПК користувача\власника КЕП.

Виконати команди меню: «Пуск => Всі програми => Nokk Software => VegaCSP => “Конфігурація” (в результаті відкриється вікно VegaCSP. Конфігурація).

На вкладці «Властивості» у полі сховища поточного користувача - натиснути кнопку «+»  перейти у теку де знаходяться ключі та обрати файлове сховище. Натиснути "ОК", детальніше у  PDF-інструкції або відеоінструкції.

Увага! Після підключення КЕП не натискайте “Форматування” – ця функція  використовується тільки у випадку генерації ключів КЕП.

Порада: Тримайте копію ключа КЕП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку прикрих технічних несправностей на ПК користувача\власника КЕП, ви матимате копію ключів КЕП.

14. Через який час після генерування ключів КЕП, користувач/власник КЕП має можливість скористатись ключем?

Активація ключа КЕП відбувається кожні дві години.

У випадку, коли після генерації минуло дві години, але при відправлені розпорядження кнопка “Відправити” неактивна, радимо відіслати електронне повідомлення на адресу hd@csd.ua, де в темі листа необхідно вказати “Розпорядження” у змісті листа вказати Код ЄДРПОУ установи та ПІБ користувача/власника КЕП.

 

Якщо ключі КЕП отримано для роботи із системою комплексної автоматизації “ОБЕРОН-ДЕПО”, то активація ключа КЕП відбувається наступного дня після генерації.
У випадку виникнення помилок в роботі “ОБЕРОН-ДЕПО”, зверніться за телефоном технічної підтримки  044 591-04-32.

15. Що робити при втраті КЕП або доступу до КЕП?

ЦСК ПАТ “НДУ” не зберігає копій ключів КЕП, тому не має можливості відновити їх.

Якщо доступ до КЕП втрачено або випадково було стерто файлове сховище та у користувача/власника КЕП не залишилось копій, необхідно виконати наступні дії:

16. Як виглядає картка “Персональні дані клієнта”
17. Що робити, якщо не підходить пароль до порталу ЦСК (https://ca.csd.ua)?
  • Необхідно впевнитися що введені данні вірні! Зверніть увагу що поле логін пишеться починаючи з member*   де *-цифрове значення, пароль для входу знаходиться одразу під логіном приклад (мал.1).
  • Сплатити рахунок-фактуру. Послуга надається на платній основі (див. Тарифи).

Зверніть увагу! Для отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт, надішліть лист на csk@csd.ua. В темі зазначте: “Зміна паролю доступу”, а в тексті - Код ЄДРПОУ та ПІБ підписанта, для якого потрібно змінити пароль.

  • Оригінал підписаної заяви та 2 акти необхідно надіслати до ЦСК ПАТ «НДУ» за адресою (м. Київ, вул. Тропініна, 7-Г).
  • Після того, як ЦСК ПАТ «НДУ» буде отримано оригінал Заяви на зміну паролю доступу та оплату за послуги, Заява буде опрацьована і в той самий час на електронну адресу користувача, яка була вказана в Заяві про приєднання до умов договору, буде надісланий тимчасовий пароль, який необхідно змінити на свій постійний.
  • Для зміни паролю необхідно знати таємну фразу, яка була вказана у останній Заяві про приєднання до умов договору.

Приклад електронного листа який надсилає ЦСК ПАТ «НДУ» при отриманні та опрацюванні оригіналу Заяви на зміну паролю доступу (мал.2).


18. Як дізнатись номери сертифікатів?
19. Як перевірити термін дії ключів КЕП?
20. Чи можна надавати доступ або передавати сторонній особі файлове сховище?

В жодному разі не можна  надавати доступ до файлового сховища або передавати його БУДЬ-ЯКІЙ сторонній особі, навіть, якщо така особа є співробітником юридичної особи, керівником, родичем, працівником центру сертифікації ключів КЕП та т.і.

У випадку, якщо було надано доступ до файлового сховища або передано файлове сховище третій особі, виникають  умови до порушення конфіденційності свого особистого ключа КЕП.

Одним із наслідків порушенням конфіденційності особистого ключа КЕП є заволодіння файловим сховищем та паролем від нього іншою особою та підписання електронних документів цією особою. З моменту підписання, електронний документ набирає юридичної сили, а КЕП прирівнюється до особистого підпису власника  КЕП, конфіденційність якого було порушено.

21. Яким чином засвідчувати копії паспорту та ідентифікаційного номеру?

 

Копії паспорту та ідентифікаційного номеру, засвідчуються підписом фізичної особи, якій належать оригінали документів.

22. Що робити, якщо веб-сторінка порталу ЦСК не завантажується?
23. Інформація щодо роботи в Кабінеті клієнта

Windows XP та браузер Internet Explorer не будуть підтримуватись «Кабінетом клієнта».

Підтримуються операційні системи Windows 7, 8.x, 10 та браузери Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, EDGE (Windows 10).

Ключі КЕП отримані до початку роботи «Кабінету клієнта» будуть працювати у «Кабінеті клієнта», новий веб-сервіс надається на безкоштовній основі.

У випадку виникнення помилок під час встановлення, або користуванням веб-сервісу «Кабінет клієнта» звертайтесь на hd@csd.ua.

 

Важливо! Щодо електронної адреси для реєстрації у «Кабінеті клієнта» та використання КЕП

Згідно з Указом Президента України №133/2017 з 01.06.2017 на території України заблоковані наступні поштові сервіси: @mail.ru, @yandex.ru, @yandex.ua, @ya.ru, @inbox.ru, @list.ru, @bk.ru, @mail.ua.

Реєстрація у «Кабінеті клієнта» та отримання КЕП з перерахованих електронних адрес не здійснюються.

24. Як скористатися ключами, які отримані в ПАТ “НДУ” на інших інформаційних ресурсах
25. Онлайн перевірка КЕП та ознайомлення з електронним документом
26. Як скористатися ключами КЕП, які отримані в ЦСК ПАТ “НДУ”, в SMIDA
27. Як завантажити сертифікат відкритого ключа

Відділ захисту інформації

Надання консультативної допомоги з питань використання електронного цифрового підпису, умов надання послуг акредитованим центром сертифікації ключів та забезпечення конфіденційності інформації

(044) 591-04-28
(044) 591-04-29

csk@csd.ua