Вам необхідно виконати наступний перелік дій:
1. Ознайомитись та підготувати всі необхідні документи згідно переліку документів;
2. Оплатити рахунок-фактуру
3. Перевірити оплату за послуги ЕЦП за допомогою веб-форми (не раніше, ніж через 1-3 банківські дні).
4. Записатись в електронну чергу відвідування АЦСК;
5. Приїхати самостійно або довіреній особі до АЦСК за адресою: м. Київ, вул. Тропініна, 5-В на обрану дату та час згідно запису у електронній черзі АЦСК. З собою необхідно мати документи згідно переліку документів;
6. Взяти USB flash накопичувач (для запису ключів ЕЦП).
Порада: Тримайте копію ключа ЕЦП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку технічних несправностей на ПК користувача\власника ЕЦП, ви матимате копію ключів ЕЦП.
Приклад підписання Заяви про приєднання до умов договору
Приклад підписання Акту про отримання послугЯкщо майбутній користувач/власник ЕЦП є громадянином іншої країни (нерезидентом), у полі “Особисті дані особи” вводяться дані з посвідки на тимчасове/постійне проживання. Якщо у посвідці відсутнє поле по-батькові, в Заяві в цьому полі потрібно ввести символ “-” (див. мал. 9).
При заповненні Заяви про приєднання до умов договору зверніть увагу на розділ “Сфера використання сертифікатів”. В Заяві необхідно обрати: “Електронний цифровий підпис, неспростовність, шифрування” та “Електронна печатка”. Дивіться малюнок №4.
Наприклад, керівник звільняється та на цю посаду обрано нового керівника.
Віддалена генерація - не потребує присутності користувача/власника ЕЦП чи його довіреної особи в приміщенні АЦСК ПАТ «НДУ». Вона проводиться з персонального комп'ютера користувача, на якому встановлено програмне забезпечення АЦСК ПАТ «НДУ». Віддалену генерацію можуть здійснювати користувачі/власники ЕЦП, які отримали ключі в АЦСК ПАТ “НДУ”, та за умови, що користувач/власник не змінював місце роботи.
Віддалена генерація проводиться у випадку:
Ознайомтесь, при яких умовах можливо скористатися віддаленою генерацією у питанні №6.
Перелік документів:
1. Заповнити та сформувати Заяву про приєднання до умов договору, роздрукувати, підписати Заяву та відповідні до Заяви акти про отримання послуг АЦСК ПАТ «НДУ» (закріплені підписом керівника та печаткою юридичної особи у разі її використання).
2. Оплатити рахунок-фактуру. Увага! Послуги АЦСК ПАТ “НДУ” надаються за умови попередньої оплати. Ви маєте можливість перевірити оплату через 1-3 банківські дні за допомогою веб-форми”
3. У випадку, якщо термін дії поточних ключів ЕЦП більше, ніж 30 діб, згідно чинного законодавства Вам НЕОБХІДНО додатково сформувати та надати до АЦСК НДУ оригінал Заяви про зміну статусу сертифікату за вказаними ключами ЕЦП”.
Після відправлення оригіналу Заяви про приєднання до умов договору Ви маєте можливість перевірити її статус за допомогою веб-форми.
4. Відправити оригінал Заяви та два примірники актів (акти про отримання послуг АЦСК ПАТ «НДУ» формуються разом із Заявою) за адресою (м. Київ, вул. Тропініна, 7-Г).
Увага! Це можливе лише у випадку, якщо користувач вже отримував ключі ЕЦП, та планує повторно отримати ключі ЕЦП, чи змінює свої дані (див. питання №6), що надавалися минулого разу.
Інформація щодо переліку документів для віддаленої генерації викладена у питанні №7.
Порада: Тримайте копію ключа ЕЦП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку технічних несправностей на ПК користувача\власника ЕЦП, ви матимете копію ключів ЕЦП.
Увага! Для входу в особистий кабінет, вам необхідно мати логін та пароль до власного облікового запису. Ця інформація отримувалась в АЦСК ПАТ «НДУ» при першій генерації та повинна знаходитись на картці «Персональні дані клієнта». Що робити якщо ви втратили або забули пароль, дивіться питання №18.
Вам необхідно виконати наступний перелік дій:
1. Мати при собі картку "Персональні дані клієнта" чи дані з картки (отримувалась та заповнювалась при першій генерації в приміщенні АЦСК ПАТ «НДУ»).
У випадку, якщо картку втрачено, необхідно заповнити, підписати Заяву на зміну паролю доступу (приклад заповнення) та сплатити рахунок-фактуру. Послуга надається на платній основі (див. Тарифи).
Зверніть увагу! Для отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт щодо зміни паролю доступу, надішліть лист на csk@csd.ua. В темі листа зазначте: “Зміна паролю доступу”, а в тексті – Код ЄДРПОУ та ПІБ підписанта, для якого потрібно змінити пароль.
2. Заповнити Заяву на зміну статусу сертифікату (у випадку, якщо термін дії поточних ключів ЕЦП більше, ніж 30 діб).
3. Взяти USB flash накопичувач (для запису ключів ЕЦП).
4. Обов'язково виконати дії, які вказані в питанні №1.
1. Мати при собі картку "Персональні дані клієнта" чи дані з картки (отримувалась та заповнювалась при першій генерації в приміщенні АЦСК ПАТ «НДУ»).
У випадку, якщо картку втрачено, необхідно заповнити, підписати Заяву на зміну паролю доступу (приклад заповнення) та сплатити рахунок-фактуру. Послуга надається на платній основі (див. Тарифи).
Зверніть увагу! Для отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт щодо зміни паролю доступу, надішліть лист на csk@csd.ua. В темі листа зазначте: “Зміна паролю доступу”, а в тексті – Код ЄДРПОУ та ПІБ підписанта, для якого потрібно змінити пароль.
Для отримання послуг ЕЦП необхідно виконати наступні дії:
1. Повторно сформувати Заяву про приєднання до умов договору;
2. Ігноруйте рахунок-фактуру та Акти, які будуть автоматично сформовані разом з новою Заявою (сплачений рахунок-фактура та заповнені Акти, які були надіслані з помилковою Заявою, будуть дійсні з новою Заявою);
3. Підпишіть Заяву, засвідчіть печаткою (у разі її використання) та надішліть оригінал до ПАТ “НДУ” м. Київ, вул. Тропініна, 7-Г.
Операційні системи Windows 2003 Server/XP/7/8/8.1./10
Подати звітність до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку можливо за допомогою Кабінету клієнта, для цього необхідно одноразово встановити програмне забезпечення та зареєструватися у Кабінеті клієнта відповідно до:
Для роботи у Кабінеті клієнта скористайтеся:
Інструкцією користувача по роботі у Кабінеті клієнта.
Технічна підтримка:
+380 (44) 591-04-32
Встановити програмне забезпечення АЦСК ПАТ “НДУ”, якщо воно ще не встановлено, дивіться питання №13.
Скопіювати папку із файлами, які були отримані в приміщенні АЦСК ПАТ “НДУ” на ПК користувача\власника ЕЦП.
Виконати команди меню: «Пуск => Всі програми => Nokk Software => VegaCSP => “Конфігурація” (в результаті відкриється вікно VegaCSP. Конфігурація).
На вкладці «Властивості» у полі сховища поточного користувача - натиснути кнопку «+» перейти у теку де знаходяться ключі та обрати файлове сховище. Натиснути "ОК", детальніше у PDF-інструкції або відеоінструкції.
Увага! Після підключення ЕЦП не натискайте “Ініціалізація” – ця функція використовується тільки у випадку генерації ключів ЕЦП.
Порада: Тримайте копію ключа ЕЦП на USB flash накопичувачі чи на іншому носії у захищеному від сторонніх осіб місці. У випадку прикрих технічних несправностей на ПК користувача\власника ЕЦП, ви матимате копію ключів ЕЦП.
Якщо ключі ЕЦП отримано для подання звітності до НКЦПФР, активація ключа ЕЦП відбувається кожні дві години.
У випадку, коли після генерації минуло дві години, але при відправлені звіту кнопка “Відправити” неактивна, радимо відіслати електронне повідомлення на адресу hd@csd.ua, де в темі листа необхідно вказати “НКЦПФР” у змісті листа вказати Код ЄДРПОУ установи та ПІБ користувача/власника ЕЦП. Приклад електронного листа на малюнку №5.
Якщо ключі ЕЦП отримано для роботи із системою комплексної автоматизації “ОБЕРОН-ДЕПО”, то активація ключа ЕЦП відбувається наступного дня після генерації.
У випадку виникнення помилок в роботі “ОБЕРОН-ДЕПО”, зверніться за телефоном технічної підтримки 044 591-04-32.
АЦСК ПАТ “НДУ” не зберігає копій ключів ЕЦП, тому не має можливості відновити їх.
Якщо доступ до ЕЦП втрачено або випадково було стерто файлове сховище та у користувача/власника ЕЦП не залишилось копій, необхідно виконати наступні дії:
Зверніть увагу! Для отримання рахунку-фактури та акту виконаних робіт, надішліть лист на csk@csd.ua. В темі зазначте: “Зміна паролю доступу”, а в тексті - Код ЄДРПОУ та ПІБ підписанта, для якого потрібно змінити пароль.
Приклад електронного листа який надсилає АЦСК ПАТ «НДУ» при отриманні та опрацюванні оригіналу Заяви на зміну паролю доступу (мал.2).
Порядок визначення серійного номеру сертифікату відкритого ключа
Перевірка на ПК користувача, на якому підключені ключі ЕЦП.
Перевірка за допомогою інтернету за умов згоди на публікацію.
В жодному разі не можна надавати доступ до файлового сховища або передавати його БУДЬ-ЯКІЙ сторонній особі, навіть, якщо така особа є співробітником юридичної особи, керівником, родичем, працівником центру сертифікації ключів ЕЦП та т.і.
У випадку, якщо було надано доступ до файлового сховища або передано файлове сховище третій особі, виникають умови до порушення конфіденційності свого особистого ключа ЕЦП.
Одним із наслідків порушенням конфіденційності особистого ключа ЕЦП є заволодіння файловим сховищем та паролем від нього іншою особою та підписання електронних документів цією особою. З моменту підписання, електронний документ набирає юридичної сили, а ЕЦП прирівнюється до особистого підпису власника ЕЦП, конфіденційність якого було порушено.
Копії паспорту та ідентифікаційного номеру, засвідчуються підписом фізичної особи, якій належать оригінали документів.
Завантажити сертифікат RSA та ознайомитись з інструкцією із встановлення сертифікату RSA.
Увага! З 23.05.2017 програмне забезпечення для подання звітності в НКЦПРФ «НДУ-ЗВІТ» не підтримується!
Подання звітності в НКЦПРФ буде відбуватись за допомогою веб-сервісу «Кабінет клієнта».
Докладніше про роботу «Кабінету клієнта» зазначено у питанні № 13.
Windows XP та браузер Internet Explorer не будуть підтримуватись «Кабінетом клієнта».
Підтримуються операційні системи Windows 7, 8.x, 10 та браузери Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, EDGE (Windows 10).
Ключі ЕЦП отримані до початку роботи «Кабінету клієнта» будуть працювати у «Кабінеті клієнта», новий веб-сервіс надається на безкоштовній основі.
У випадку виникнення помилок під час встановлення, або користуванням веб-сервісу «Кабінет клієнта» звертайтесь на hd@csd.ua.
Важливо! Щодо електронної адреси для реєстрації у «Кабінеті клієнта» та використання ЕЦП
Згідно з Указом Президента України №133/2017 з 01.06.2017 на території України заблоковані наступні поштові сервіси: @mail.ru, @yandex.ru, @yandex.ua, @ya.ru, @inbox.ru, @list.ru, @bk.ru, @mail.ua.
Реєстрація у «Кабінеті клієнта» та отримання ЕЦП з перерахованих електронних адрес не здійснюються.
Як скористатися ключами, які отримані в ПАТ “НДУ” на інших інформаційних ресурсах
Онлайн перевірка ЕЦП та ознайомлення з електронним документом
Security Department